Eindbestemming.

15 november 2022 - Cairns Northern Beaches, Australië

Beste volgers....de eindbestemming ....... de titel zegt al genoeg. Deze keer ben ik (Martin) eens in het toetsenbord geklommen om een verhaaltje te typen. We zijn vandaag begonnen met het bezoeken van de Mamu Tropical Skywalk. Hier lopen we door een park heen om de uitkijk plateau's te bezoeken. Gezien mijn hoogtevrees was dit weer een behoorlijke hindernis die ik moest overbruggen, ik dacht echt dat dit mijn eindbestemming zou zijn.

20221115_105655DSC_0585DSC_0575DSC_0589

20221115_113739DSC_059520221115_113148

Het was voor mij wel even slikken om de trappen te beklimmen om boven te komen, maar het uitzicht was erg mooi.

Na het bezoek aan het park zijn we richting Cairns, de tante (Aaf) van Suus gereden, was nog een rit van ongeveer 1,5 uur. We wilden niet met lege handen aankomen dus hebben we even gegoogled naar een bloemenwinkel in Cairns. Deze hadden we gevonden en het leuke was dat deze zaak van een Nederlander was. Dus je kan je voorstellen dat het gesprek erg leuk verlopen is tijdens het bloemetje uitzoeken.

Daarna weer doorgegaan naar tante Aaf....ze wist hoe laat we er ongeveer zouden zijn dus ze stond al op de uitkijk om het hek te openen naar de parkeer (garage) plaats. Dit ging helaas niet lukken omdat de camper 3,40 meter hoog is en ik erg zuinig ben op de aircobak die op het dak staat, dus de camper staat netjes voor de deur geparkeerd en gaat morgen terug naar het verhuurbedrijf.

We zijn lekker uit eten geweest in een restaurant en daarna lekker uitgebuikt op de bank en weer veel bijgepraat.

Samen met tante Aaf

Morgen gaan we eerst nog wat anders doen om toch nog iets meer te zien van dit prachtige land en dieren. Daarover zal Suus morgen weer gaan schrijven, en misschien zal dan de eindstand van de gereden kilometers bekend worden gemaakt.

Tot morgen........

1. Marjoke Meinema:
    15 november 2022
    Hey razende reporter! Leuk stukkie, geniet er nog van.
  2. Melissa:
    15 november 2022
    Ohhh dan heb ik dat niet van een vreemde haha geniet nog lekker❤️☺️
  3. Ted Bruijn:
    15 november 2022
    Nou,dat is ook een leuk stukkie!
  4. Ted Bruijn:
    15 november 2022
    En wat ontzettend leuk om tante Aaf live te zien en te spreken! Krasse dame!
  5. Ingrid:
    Geniet er nog ff van de laatste dagen. Gr Nico & Ikke
  6. Wilma:
    Geniet nog lekker
  7. Thamara:
    15 november 2022
    Oooh nog een paar dagen… geniet ervan.
    Ik geniet van jullie mooie verhalen!! 🥰