Caminito del Rey

28 december 2023 - Mijas, Spanje

Hallo allemaal.

Gisteren weinig gedaan. Lekker laat ontbeten, beetje rondgewandeld en tegen enen naar de Chocoladefabriek om chocolade te maken. Correctie...... beter gezegd, chocolade decoreren. We stonden met 15 minuten weer buiten.  In die tijd.... vormpjes vullen, decoreren en laten uitharden. Bonbons vullen, overige chocolade er uit laten lopen, vulling er in, afdichten met chocola en dat was het. Maar we hebben wel ieder 3 naar ik hoop lekkere repen. Als grap hebben ze een klein deurtje waar je als "oempa loempa" door naar buiten mag. Even een ijsje op het terras en intussen zijn de repen hard en kunnen we ze meenemen.  We proberen er nog even af te blijven. Op ons gemak terug naar het hotel voor de lunch en dan tijd voor ontspanning. ( Lees tukkie)

IMG-20231227-WA0008IMG-20231227-WA0007IMG-20231227-WA0011IMG-20231227-WA0009

Door naar vandaag. Hier hebben we wel naar uitgekeken. We gaan de Caminito del Rey wandelen. ( Het koningspad)  Vanmorgen twijfelde Martin heel erg, hij had er zelfs slecht van geslapen. Om 10:00u reden we die kant op en hij werd steeds stiller. Hij besluit om niet mee te wandelen, hoogtevrees is de boosdoener en de foto's die hij op internet had gezien heeft hem dit doen besluiten. Hij zei wel dat ik moest gaan, en dat doe ik ook. De tickets hadden we thuis al geboekt.  Een ding scheelde weer, ik hoefde niet nog een uur in de pendelbus te zitten na afloop, Martin zou doorrijden naar het eindpunt en mij daar oppikken. Gelukkig had hij een beeldscherm bij zich, dus hij heeft zich prima vermaakt.

Het was een heel mooie wandeling, blij dat ik wel gegaan ben.

DSC_0222_3DSC_0224_3DSC_0228_3DSC_0232_3DSC_0239_3 DSC_0253_3DSC_0260_2DSC_0259_2DSC_0266_3DSC_0279_3

d70d4dee-fb8c-45c3-8511-b218d3c2b8b0

Na 2 uur was de wandeling voorbij, helm inleveren en nog even een herinnering kopen voor op mijn rugtas.

20231228_173302

Martin stond even verderop te wachten en dan met gierende banden naar het hotel voor een lichte lunch met sangria en een douche.

Chill time !

3. Carla Lijsen:
    Gaaf zeg
  4. Edwin en Carla:
    28 december 2023
    Gaaf hoor Susan! Ik heb deze wandeling vorig jaar op TV gezien; ik ben benieuwd hoe je deze wandeling hebt ervaren;
  5. Martin en Susan:
    28 december 2023
    Ik vond het een heel leuke wandeling. Zou het zo nog eens doen als ik weer in buurt ben.
  6. Ted Bruijn:
    28 december 2023
    Oh, die wandeling klinkt heel goed! En wat goed dat je gewoon alleen bent gegaan! Leuk zo'n badge!
    Jammer geen foto van het oempaloempadeurtje!
  7. Martin en Susan:
    28 december 2023
    Deurtje dacht ik te laat aan, misschien als we nog in het dorp komen.
    We hadden tickets met gids, dus dan loopje je niet alleen. En hij was heel leuk!
  8. Ted Bruijn:
    28 december 2023
    Ik heb nog even gogoogled en het lijkt me een heel mooie wandeling!
  9. Marjoke Meinema:
    29 december 2023
    Stoer dat je het hebt gedaan, en stoer van Martin dat hij het niet heeft gedaan. ( zou het ook niet doen)