De voorbereidingen

10 juli 2019 - Haarlem, Nederland

Nog 2 weken werken en dan is het zover. De voorbereidingen zijn in volle gang. Visum voor India en Nepal zijn binnen, dagboek is klaar voor gebruik, het wachten is alleen nog op de reisbescheiden.

visum nepalvisum India SVisum Indi Mdagboek India en Nepal

Natuurlijk moeten de koffers ook nog gepakt worden :-), maar daar is alle tijd nog voor.

We vertrekken 25 juli en komen op 26 juli aan in Dehli. Van daar uit reizen we via Jaipur, Agra, Orchha, Khajuraho, Varanasi naar Lumbini.(Nepal)

In Nepal bezoeken we Lumbini, Chitwan, Pokhara, Swayambhunath, Kathmandu, Pashupatiath, en Boudhanath.  Vanuit Kathmandu reizen we weer terug naar huis.  We horen verschillende verhalen over India, het is een vies land je wordt er  ziek en dat soort zaken.  Het lijkt ons heel erg mooi en vooral Varanasi lijkt ons heel indrukwekkend. Daar kijken we echt naar uit.   Voor het eerst dat we een rondreis van 3 weken maken!

WE HEBBEN ER ZIN IN !!

1. Ted Bruijn:
    10 juli 2019
    Fijn hè dat het vertrek nu in zicht is! Die elektronische via zijn handig (hadden wij voor Vietnam ook). En koffers pakken; vooral luchtig spul? Wat is de verwachte temperatuur? En Nepal, komen jullie dan op hoogte en hoe is het weer dan?
    Ik kijk er al heel erg naar uit om jullie avonturen te volgen!