India dag 11, Khajuraho-Varanasi

6 augustus 2019 - Varanasi, India

Lang leve de vakantie, we mogen om 04:30 u opstaan !

Hier hebben we dus zelf voor gekozen en je weet dan ook dat er lange reisdagen tussen zitten. We gaan eindelijk naar Varanasi. Hier kijken we naar uit, hebben er over gelezen en zelfs op youtube filmpjes van bekeken. Deze reis heeft voor ons 2 hoogtepunten, t.w. de TaJ Mahal en Varanasi, de crematieplaatsen.  We stappen dus vol goede moed de bus in.

Onderweg drinken we bij een hotel koffie en thee en krijgen we lunchpakketten voor onderweg.

We zijn om 06:00 u vertrokken uit Khajuraho, om 10:45 u passeren we een bord met Varanasi, 230 km.  Hier gaan we nog 5 1/2 uur over doen.

IMG_20190804_104430957_HDRIMG_20190804_104501062IMG_20190804_143428599

Veel oponthoud door slecht wegdek en koeien op de weg, maar dat mag de pret niet drukken. We zijn er al aardig aan gewend.

Onderweg roept Angelique, pak jullie camara, telefoon of video want we passeren zo direct de Ganges. We lachen om haar enthousiasme en nemen toch snel een foto, Dit deel van de rivier is voor ons niet interessant.

Om 16:15 u arriveren we bij ons hotel. Na ons te hebben geïnstalleerd in onze kamer wandelen we met Hetty en Lennart even naar het winkelcentrum om wat drinken te halen en rond te neuzen. We zijn eigenlijk zo weer terug. Het is happy hour in de bar en we gaan dit vieren met een sex on the beach coctail. Deze voelen we al snel naar ons hoofd stijgen. Oeps. We houden het maar bij 1 !

Het was een lange vermoeiende dag en we gaan dan op tijd onder de wol (lees dekbed)

Namasté!

1. Marjoke Meinema:
    6 augustus 2019
    Dus sex onder het dekbed😜🤣
  2. Martin:
    6 augustus 2019