India, dag 1. Amsterdam-Delhi

31 juli 2019 - Amsterdam, Nederland

Het is zover. De tassen zijn  gepakt, de was weggewerkt, huisvuil weggebracht, we zijn klaar om te gaan.

We nemen de bus naar Schiphol, ingechecked om 10:06, uitgechecked 10:31. De vakantie gaat beginnen. We lopen gelijk door naar de incheckbalie. Daar krijgen we te horen dat de balie om 11:40 open gaat, we moeten dus nog even geduld hebben.

Eindelijk is het zover. Inmiddels was Sanne ook gearriveerd, die moet haar mama altijd even uitzwaaien. Meestal vloeien de tranen, maar dit keer gaat het goed. Komt het misschien omdat onze reisvrienden uit Lochem zich bij ons gevoegd hebben? Ik weet het niet.

De securitycheck verloopt soepel, we gaan nog koffie drinken en een broodje eten en dan richting de gate. We vliegen eerst naar Istanbul en hebben anderhalf uur om over te stappen. Het toestel staat al op ons te wachten. Vertrektijd 14:40 wordt 15:10. Verwachte aankomsttijd is dan 19:12. Boarden voor New Delhi is 19:20 uur, dat wordt nog spannend.

We gaan......  wat later bleek, we vliegen recht over Lars zijn werk, en hij heeft gefilmd. Best gaaf dat je weet dat je daar in zit. Kijken of we er een foto van kunnen maken voor het "plakboek".

Aangekomen in Istanbul staan er al medewerkers van de luchthaven op ons te wachten om ons te begeleiden voor de transfer.  We gaan op tijd weg richting Delhi.

De volgende dag zullen we in New Delhi aankomen.

1. Marjoke Meinema:
    31 juli 2019
    Spannend allemaal! Gaaf dat Lars jullie heeft gefilmd.
  2. Ted Bruijn:
    31 juli 2019
    Ja, daar zat ik op te wachten! Want wie verre reizen doet... Weer een totaal andere belevenis: andere geluiden, geuren, taal, eten, kleding, architectuur, geschiedenis... Ik wens jullie veel 'absorptievermogen' en vooral heel erg veel plezier. En ik kijk al weet uit naar jullie volgende verslag!