Boarden!

26 februari 2020 - Hong Kong Int Airport, China

Nou dat was nog wat. Boarden voor de vlucht naar Amsterdam. Ik wilde nog even mijn          e-reader uit mijn rugzak pakken. Vraagt de stewardess bij het instappen van het vliegtuig naar mijn boardingpass.  ??!! Waar is hij?? Paniek? Nee! Maar ze willen hem echt zien. Ik zoeken in mijn rugtas, of hij daar in zit, waar mijn e-reader zat. Nope.

De stewardess neemt mij mee naar het begin van de gate. Misschien ben ik hem verloren. Niets gevonden. Terug bij het vliegtuig.... de dame vraagt of mijn boardingpass is gescand.....ja dus. Ze loopt met mijn paspoort terug. Ondertussen wordt de passagierslijst er bij gepakt. Mijn naam wordt gevraagd......., om het makkelijker te doen, mijn stoelnummer. Ja...ik sta op de lijst. Nu nog wachten tot ik mijn paspoort terug krijg/heb. Ik krijg mijn paspoort met een nieuwe instapkaart.

Eindelijk zit ik. Martin snapt er niets van, waar is nu zijn boardingpass? Die heeft hij aan de stewardess gegeven om te laten zien met wie ik reis. Ik zeg, die zit in mijn tas. Ok.

Ondertussen maakt hij een rits van zijn broekzak open en wat haalt hij er uit?????

We gaan.Daaaaaggg....

1. Marjoke Meinema:
    26 februari 2020
    Poe Poe, dat was echt spannend😕 gelukkig is het goed gekomen👍
  2. Thamara:
    Haha 🤭
  3. Ted Bruijn:
    Mannen ...!
  4. Ted Bruijn:
    26 februari 2020
    Inmiddels bijna thuis ... Zal vanwege de enorme afstand dit keer nog meer voelen alsof jullie heel erg lang zijn weggeweest denk ik. Een misschien hadden jullie nog langer weg willen blijven. Maar... thuis is ook fijn!
  5. Rima:
    🤣🤣🤣🤣🤣
  6. Ronnieboy:
    26 februari 2020
    Slaap lekker en rust nog een paar dagen in nederland uit hopelijk. Rustige vlucht