Tijd om te gaan.

30 december 2023 - Málaga, Spanje

De laatste dag is aangebroken. Na het ontbijt rustig de tassen gepakt, uitgecheckt en naar Malaga gereden. We nemen daar nog wat tijd om rond te kijken want we vliegen pas om 21:00 u.

We komen de parkeergarage uit en kijk nou, er wacht iets leuks op ons.

DSC_0337_2

We gaan een uurtje varen met een laatste sangria.

IMG-20231230-WA0011

DSC_0291_3

Als we na een uur de haven weer invaren gaan we eerst een hapje eten en daarna het Alcazar bezoeken. Het Alcazar van Malaga is een fort van groot historisch belang. Deze moslimcitadel ligt aan de voet van de berg Gibralfaro.

DSC_0296_3

DSC_0306_1DSC_0319_2DSC_0310_2DSC_0335_2

Het leek wat op het Nazrid paleis wat we eerder bezocht hebben. Best mooi allemaal. We wandelen hierna nog een stukje de binnenstad door en lopen bijna tegen 1 van de 3 koningen aan. De andere hebben we niet kunnen vinden.

5 Januari vindt er in Malaga een grote optocht plaats met de 3 koningen. Het leeft hier erg. Mooi!

We drinken nog ergens wat en nemen de auto naar Helle Hollis, de autoverhuur.

Met de pendel worden we naar het vliegveld gebracht, netjes geregeld.

20231230_171158

We zijn wat vroeg en kunnen over een uur pas inchecken. De tijd dan maar gebruiken om het laatste verslag te schrijven. Waarvan akte.

Het is weer mooi geweest, bedankt voor jullie reacties.

Voor wie niet meer mee wil liften....... je bent vrij om je af te melden.😉

Voor alle andere volgers tot over 4,5 maand vanuit

shopping

Tot dan, liefs Martin en Susan.

1. Marcel:
    30 december 2023
    Weer genoten van jullie reis, voor nu weer een hele fijne terug reis en een zeer mooi 2024....
  2. Astrid:
    30 december 2023
    Super om weer mee te mogen lezen en jaloers op die mooie blauwe lucht 😉🤪 fijne terugvlucht en alvast t allerbeste voor 2024 🎉
  3. Marjoke Meinema:
    30 december 2023
    Bedankt weer voor de leuke verhalen, goede reis.🎆
  4. Werner:
    30 december 2023
    Zoals eerder verslag was het ook dit reisverslag weer leuk om te lezen.
    Fijne terug reis en tot volgend jaar luitjes 😘👍
  5. Edwin en Carla:
    30 december 2023
    Dank jullie wel voor alle mooie verhalen! We wensen jullie een gezellige en veilige jaarwisseling💋
  6. Ted Bruijn:
    30 december 2023
    Jullie laatste dag nog leuk besteed.
    Wat heerlijk om alweer te kunnen uitkijken naar een volgende mooie bestemming! Ik verleng mijn abonnement hoor!
    Wel thuis en goede jaarwisseling, ook voor alle 'reisgenoten'!
  7. Wilma:
    Wel thuis
  8. Yvonne Oud:
    31 december 2023
    Geweldig genoten hoor, Martin en Susan! Heerlijk, of ik er bij was.
  9. Baukje:
    31 december 2023
    Natuurlijk wil ik jullie volgen En vooral naar Canada zijn er zelf twee keer geweest Prachtig land