Er is een tijd van komen...........................

24 februari 2020 - Auckland, Nieuw-Zeeland

We zijn weer gezond wakker geworden. De laatste uren in Nieuw Zeeland. We ontbijten en gaan de laatste dingen pakken.

Nog even koffie met Paul en Ellis en dan is het echt tijd om te gaan.

Dag Nieuw Zeeland. We hebben ontzettend genoten van je mooie "bergen", prachtige ritten door de natuur. Genoten van de gastvrijheid van de lieve, aardige mensen die hier wonen en vooral van de bezoekjes aan onze familie.

We kunnen terugkijken op een mooie herinnering, de verste reis van ons leven. Misschien keren we hier ooit voorgoed terug.

Bedankt alle volgers voor het meereizen, we hopen dat jullie ook een beetje hebben kunnen meegenieten.

Mochten jullie ooit twijfelen of je een reis naar dit prachtige land van de lange witte wolk willen gaan maken, zullen wij vol overgave zeggen:" DOEN"!!!

Tot een volgende reis.

Liefs Martin en Susan

1. Thamara:
    24 februari 2020
    Jullie bedankt voor het delen van jullie mooie reis en ons daardoor een beetje mee te nemen.
    Genoten van de verhalen!
    Xxx
  2. Wilma:
    24 februari 2020
    Een goede en veilige reis terug
  3. Sandra:
    24 februari 2020
    Mooi om jullie reisavonturen te lezen. Een veilige terugreis, en succes vast met acclimatiseren, en vooral (na) genieten
  4. Hans van Zundert:
    24 februari 2020
    Een goede reis naar huis, en bedankt voor het delen van jullie mooie reis. Groet Hans van Zundert
  5. Ted Bruijn:
    25 februari 2020
    Het was geweldig om met jullie mee te reizen! Wat een mooie reis hebben 'we' gemaakt. De familiebezoeken hebben het helemaal bijzonder gemaakt!
    Maar wat lees ik nou? 'Misschien keren we ooit voorgoed hier terug'?!
    Voor straks, vanavond, morgen (??): heel goede reis de halve aardbol over!
    Tot gauw!!
  6. Martin en Susan:
    25 februari 2020
    Dat heb je goed gelezen Ted, alleen moet Gaston S. nog langs komen van de Postcodeloterij 😉😄
  7. Ronnieboy:
    25 februari 2020
    Veilige reis naar huis. Welkom thuis alvast als jullie dit lezen
  8. Hetty:
    25 februari 2020
    Dank je wel voor de leuke verhalen. En, als jullie gaan emigreren gaan wij mee. Fijne reis.
  9. Martin en Susan:
    25 februari 2020
    Dat maakt het voor ons een stuk makkelijker. 😉
  10. Rima:
    25 februari 2020
    Ik sluit bij de voorgaande reacties aan . Geweldig om alles te lezen. Goede vlucht en welkom thuis 🥰
  11. Edwin en Carla:
    25 februari 2020
    Super dank voor jullie prachtige verhalen! We wensen jullie een veilige thuisreis en tot snel!
  12. George:
    25 februari 2020
    Sterkte met de lange terugreis..
    Één voordeel.. Mocht er nu iets "vreemds" gebeuren in de cockpit, dan kan Martin het overnemen..
    Xx