Reisdag!

23 april 2023 - Istanboel, Turkije

Het is vandaag 22 april en we gaan naar Vietnam. We nemen rond 2 uur de bus richting Schiphol zodat we ruim op tijd zijn voor de incheck. We sluiten maar aan in de rij wachtenden. Om 10 over 3 gaat de balie open en we zien dat er al een hele rij achter ons staat. Binnen een uur zaten we aan de koffie. We vertrekken netjes op tijd naar Istanbul. Na de landing aldaar hebben we ruim een half uur nodig om aan de slurf te komen. Misschien is de piloot een beetje nachtblind. De volgende vlucht staat gepland om 01:50 uur (Nederlandse tijd 00.50)

We gaan op zoek naar een bord met vertrekinformatie.......

WAT!!!

20230422_230606

Vertraging....6:25!

We gaan naar de balie van Turkish airlines. Geen sorry, niets, niente, nada.....  alle nachtvluchten verlaat. Als troost krijgen we een bon voor een menu bij een of ander fastfoodrestaurant.

Martin gaat gelijk op internet (1 uur gratis) of er iets te claimen valt. Dat is denk ik iets voor thuis.

Gelukkig heb ik een haakprojectje mee en vermaak me wel even.

20230423_002333

Inmiddels is het zondag 23 april 01:15 uur. We hoeven nog maar 5 uur te wachten.

Wordt vervolgd, als we weer internet hebben.

1. Ted Bruijn:
    23 april 2023
    Oeps, da's is 'kortom uiterst teleurstellend' begin van de reis. Ik hoop dat jullie inmiddels al weer vliegen en goed verzorgd worden onderweg naar Hanoi. Keep up the good spirit!
  2. Carla en Herman:
    23 april 2023
    Nou luitjes, een lekker begin van de reis!! Hopelijk blijft het bij deze ene tegenvaller. Goede reis en tot over drie weken (als jullie vlucht op tijd gaat tenminste).
  3. Marjoke Meinema:
    23 april 2023
    Oh jee,niet leuk. Wachten duurt zoooooo lang.
  4. Melissa:
    Fijne vakantie☺️❤️
  5. Edwin en Carla:
    23 april 2023
    Oeps, wat een tegenvaller, sterkte!
  6. Marcel:
    23 april 2023
    Ach, lekker haken en Mart kan kijken of er nog geld te verdienen valt. Hele fijne reis en zijn benieuwt naar jullie mooie reis...
  7. Yvonne Oud:
    23 april 2023
    Evengoed fijne vakantie Mart en Suus!! Reizen is toch vaak wachten. En wat een geluk dat je een projectje meegenomen hebt!!
  8. Ingrid:
    23 april 2023
    Dat begint niet lekker de reis, das baalluhhh. Hopend dat dit dan het enige is.