Koala opvang

7 november 2022 - Brisbane, Australië

We waren weer lekker op tijd wakker. Vandaag stond Lone Pine Koala Sanctuary op het programma. Hebben we gisteravond even bedacht.  Het is 's werelds eerste en grootste koala opvang. Het ligt ook goed op de route naar Brisbane waar we ons linnengoed mogen wisselen.  We keken onze ogen uit toen we zagen hoeveel koala's ze hier hebben.  Ook is er een heel groot stuk grond waar veel kangoeroes en wallabies lopen, liggen, en rondspringen. Heel erg leuk.  We zijn op de foto geweest met een koala. En voor de dierenactivisten onder ons, ze worden heel goed verzorgd, en na 3 foto's gaan ze weer terug naar hun boom en mag een ander poseren. De fotosessies duren 2 x 1,5 uur. Wij vonden het dus wel verantwoord.

Screenshot_20221107_132913 DSC_0189_3DSC_0191_3

De kangoeroes waren ook heel erg tam, had ik niet verwacht.

DSC_0221_2 DSC_0228_2DSC_0231_2

We hebben ook nog even gekeken naar een schapenhondenshow.

DSC_0252_1

Na 2 uur zijn we richting Brisbane gereden. We hebben weer schonen handdoeken en bedlinnen.

Lekker op tijd bij de showground aangekomen, was het weer tijd voor een wijntje.

We hebben nog geen idee wat we morgen gaan doen, Glass house mountains stond op het programma, maar daar zien we toch maar van af. Misschien rijden we een etappe door, of lassen een rustdag in ( 1,5 uur rijden naar de volgende stop en chillen )

Jullie horen het morgen wel weer.
Dag !

1. Marjoke Meinema:
    Alweer lekker knuffelen. 😍
  2. Melissa:
    Wat schattig zeg❤️
  3. Ted Bruijn:
    7 november 2022
    Wat een ontzettend leuke foto's! Júllie staan er (ook) erg leuk op!
    Waarom niet naar Glasshouse Mountains?
    Rustdag is altijd lekker.
  4. Edwin en Carla:
    7 november 2022
    Enige foto's! En jullie stralen, heel leuk. Scherpe nagels hebben de koala's. Ook weer van de to-do lijst schrappen!