India dag 10, Khajuraho

6 augustus 2019 - Khajuraho, India

Jeeejjjj we mogen uitslapen. 09:00 u wake-up-call !!!

Dat is waarschijnlijk ook de enige keer deze vakantie.  Om 11:00 u vertrekken we naar een groep tempels. De Western Group  of Temples. Een ervan is beroemd om zijn kamasutra afbeeldingen. De gids verteld dat we naar een tempel voor boven de 18 jaar gaan. Als er reizigers van onder de 18 zijn moeten die maar niet meer luisteren. Op hetzelfde terrein bezoeken we nog een tempel. We mogen hier niet met onze schoenen aan naar binnen,dus laten we deze op de daarvoor beschikbare rekken achter. We krijgen nog even de tijd om zelf rond te lopen, maar de hitte is zo erg dat wij in de schaduw gaan zitten een een koud colaatje nemen.

We brengen nog een bezoekje aan de Parshwanath tempel en zijn dan de rest van de dag vrij. We hebben tenslotte ook vakantie zegt Angelique.*

DSC00531DSC00532DSC00536DSC00561

We hebben zin in de volgende dag, niet vanwege de reistijd maar we gaan naar Varanasi. Hier kijken we heel erg naar uit.