Nog 6 weken !

22 december 2019 - Haarlem, Nederland

Goede zondag allemaal.

Over 6 weken trekken wij de deur achter ons dicht om aan onze reis naar de andere kant van de wereld te beginnen. We gaan ruim 3 weken door Nieuw Zeeland reizen.  We hebben er erg veel zin in.  Ik (Susan) ga mijn nicht ontmoeten die ik nog nooit gezien heb. Zij is de 70 gepasseerd, en in de jaren 50 geëmigreerd met haar ouders. We zijn in ieder geval van harte welkom.  Aan het eind van de reis verblijven we nog bij een schoonzusje voor een paar dagen.

Tussendoor gaan we genieten van dit, naar wij hopen, prachtige land. We hebben een georganiseerde reis geboekt. t.w. vluchten en B & B zijn geregeld. Wij zijn toch mensen die zeker van slaapplaatsen willen zijn. En zo hebben we ook een reisorganisatie om op terug te vallen.

2 Februari zullen we om 12:45 uur naar Hongkong vliegen, waar we de volgende dag om 06:55 aan moeten komen. Daar hebben we een pauze van bijna 8 uur. Even de benen strekken tot de volgende vlucht van 10 uur. Uiteindelijk is het de bedoeling dat we 4 februari voet op Nieuw Zeelandse bodem zetten. We zijn dan in Auckland. Vandaar met een binnenlandse vlucht naar het zuidereiland, naar Christchurch waar we de eerste nacht zullen doorbrengen. 5 februari zullen we dan gaan toeren.

Tot dan.

22 december 2019
    Spannend!!
  3. Yvonne Oud:
    25 december 2019
    Dat ziet er heel professioneel uit! Ben heel benieuwd!
  4. Ellis:
    29 december 2019
    We kijken er erg naar uit jullie hier te zien: we zijn zo blij in ons nieuwe land en hopen dat jullie zelf gaan zien en ervaren waarom. Tot gauw!
  5. Edwin en Carla:
    8 januari 2020
    We zijn heel erg benieuwd naar jullie belevenissen!
  6. Wouter Bijl:
    10 januari 2020
    wat spannend allemaal leef met jullie mee , ik heb Ingrid al eens ontmoet toen getrouwd met Ray Cook de andere man ken ik niet , hopelijk kan je ze overhalen eens naar NL te halen
  7. Susan:
    11 januari 2020
    Wie weet. Ik zal het vragen 😉
  8. Thamara:
    24 januari 2020
    Leuk om weer een mooie reis van jullie te volgen!
    Xxx
  9. George:
    26 januari 2020
    Gaaaaaaf..!
    Voorlopig veel sterkte met de lange vlucht..
    Zolang je niet hoort " is there anyone with a pilotlicence? Please, anyone..".., dan gaat het allemaal gesmeerd.. Ik hoop hier altijd op dat ze iemand nodig hebben die geen bedorven kip gegeten heeft. Heb altijd van die saaie vluchten waar alles goed gaat. Nee hoor.. Vliegen is nog steeds de veiligste manier van transport. Zelfs veiliger dan over straat lopen. Wel vermoeiend, dat wel. Heel veel plezier en ik hoor graag hoe de reis verloopt.
    Xxxxx George
  10. Marcel:
    1 februari 2020
    Lekker genieten, kijken uit naar jullie verslagen de komende tijd.