Haarlem, Nederland

Cruise naar Noorwegen

19 februari 2018 - Haarlem, Nederland

Over ruim 3 weken gaan we varen.  Het is een compromis geworden tussen Martin en mij. Hij wil een cruise maken, ik wil naar Noorwegen, dus wordt het een cruise naar Noorwegen.

De cruise heet "Op zoek naar het noorderlicht", nou benieuwd of we het deze vakantie kunnen gaan bewonderen.

. . Maandag 19 februari. 08:14u Vandaag is het zover. Over een uurtje vertrekken wij naar de PTA in Amsterdam om aan boord te gaan van " de Magellan" Ik vind het best wel spannend. Meestal vliegen we naar onze bestemming. We gaan het beleven. Bij kaart en route kun je onze trip vooruit kijken. Martin heeft zich verdiept in het Europeesche internet, en ondanks dat Noorwegen niet in de EU zit kunnen we toch uit onze bundel internetten. Zo kunnen we dus ook verslag doen. Tot in Amsterdam ! ..... . . . . . . .woensdag 21 feb. We hebben er een dag en twee nachten op zitten. Eindelijk land in zicht. Aan boord is genoeg vermaak. Lopen door de gangen vereist soms wat kunst en vliegwerk. We lijken wel dronken, maar het is ook grappig. We lachen er om. Gelukkig zijn de gangen niet zo breed. Het is nu 10:10u. Planning is om 12:00aan te meren in Ålesund. Na de lunch gaan we van boord. Helaas op de telefoon geen mogelijkheid om foto's te plaatsen.
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

1. Julia:
    27 januari 2018
    Leuk om straks.jullie ervaringen en belevenissen mee te mogen maken
    Alvast heel veel voorpret jullie!
  2. Marjoke Meinema:
    19 februari 2018
    Een behouden vaart! En heel veel genieten!